Jag är aldrig nöjd

Vilken skitdag det här också blev.
Igår var det måndag. Mitt livs värsta PMS-dag. Det slog till och med lördagens anfall. Dessutom fick jag på kvällen igår reda på att en god vän till familjen har gått bort. Då började jag naturligtvis gråta igen. För fan.. Det är nu det börjar. Det är nu nära och kära kommer falla ner som käglor och bara dö. Jag vill inte bli gammal. Jag vill inte dö. När jag var liten hade jag ångestattacker på natten när lampan släcktes och jag kunde inte andas när jag tänkte på hur man en gång ska firas ner i jorden, liggandes i en trång kista. Jag får fortfarande lite andnöd när jag tänker på det. Ändå så är det ju sååå naturligt. Kan alla sluta säga så? Bara sluta.. Jag vill inte dö.

image35
Måste jag dö, så vill jag dö före dig.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag brukade också ligga om nätterna och tänka på döden när jag var liten:S kunde börja gråta, för jag var såå himla rädd för döden, men nu..ja, jag har väl accepterat fakta att det kommer hända oavsett om jag vill eller inte:/

2008-06-03 @ 14:32:51
URL: http://mickisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0