Brygghäng och talangjakt

Då var det söndag, helgen är slut om x antal timmar och det är sorgligt.
Men helgen har ändå vart bra. Fredagen handlade om stress och öl samt konsten i att gå hem tidigt från krogen.
Trädgården var ändå hur mysigt som helst och jag hoppas det blir fler kvällar där.
Igår mådde jag mycket konstigt. Började gråta helt utan anledning och det ville inte sluta. Till sist kom jag på att det var för att jag saknar mina vänner. Att kunna ringa upp dem och säga "hej, nu lägger vi oss i parken och röker ett helt paket och snackar skit". Det är första gången sen jag flyttade upp som jag känner mig ganska ensam. Visst har jag ju Johan men man behöver väl sina egna vänner liksom.. Jag hoppas någon av dem får tummen ur och flyttar upp snart också ;)
På kvällen blev det pizza, godis och en sjukt bra film. Control. Historien om Ian Curtis i Joy Division och den är klart sevärd. Snygg, bra och intressant.

Idag ska vi ta oss till Kristineberg där Kristofer bor, ligga på bryggan och lapa sol. Sedan blir det nog antagligen fotboll på TV också. Skulle få gå och se skiten live men jag känner att jag inte orkar det.. Det kommer nog fler landskamper..

Småkollade på finalen av Talangjakten på tv4, tror jag.. Och en liten skitunge som sjöng My Heart Will Go On vann.. Herregud.. Jag ville bara dra täcket över huvudet och glömma att det finns en värld utanför.

image34
Jag och Johan utanför Trädgården.. <3

Kommentarer
Postat av: Frida Carolin

det låter ju bra :P
kram

2008-06-01 @ 13:46:45
URL: http://fridacarolin.blogg.se
Postat av: Michaela

Tack sweety1 Skönt att du stöttar mig! Du är bäst!:D Saknar dig massor! pussi

2008-06-02 @ 00:15:41
URL: http://mickisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0