the Dirt och annan skit

Ja då var den sista kvällen kommen. Ja, den sista kvällen i Sverige på en vecka. Fy fan vad skönt det ska bli! Olivlunder och fetaost. Stränder och poolbar. Grekisk tv och hyrd moped. Kräftröd kropp och vita flipflops. Jag har en känsla av att jag aldrig vill åka därifrån faktiskt.. Fast svensk sommar är väl fantastisk? Haha, just nu är det 16 grader och spöregn.

Veckan som gått har vart pepp dock. I måndags sa jag hejdå till kusinen och hans flickvän som fick hänga här över helgen. Lördagens bravader spårade ur, fast på ett bra sätt till slut. Kan väl säga att jag är så in i helvetes kär i min underbara pojkvän så jag förstår inte riktigt hur detta ska sluta..
Söndagen spenderades i soffan. Som vanligt ungefär. Vi svenskar kan ju inte hålla oss från alkoholen på helgen så därför får man lida av den obligatoriska bakfyllan. Fast söndagens var inte så farlig faktiskt. Men soffan var skön ändå.

I måndags tog vi bilen och styrde mot Örebro (där vi stannade till, köpte mig ett örhänge och turistade vid slottet) och sedan Hallsberg och efter det Hultsjön där Johans morföräldrar har en stuga. Där fanns hela släkten, dvs; Johans mamma plus hennes man Per, Johans småsystrar Elin (8år) och Sandra, hennes pojkvän Freddie och Johans morföräldrar såklart. Så vi var ett gäng så att säga. En väldigt högljudd familj men fan vad jag tycker om allihopa! Känns bra. Annars brukar ju folk vara rädda för sina "svärföräldrar", hehe..
Där har vi bara slappat. Otroligt skönt faktiskt att vara på landet. Köpte billig skit i Uffe's Lada. Kollade film. Åt god mat. Snackade massor med Johans mamma, Lotta samt busade med lilla Elin.
Idag har jag shoppat de sista grejerna innan vi åker. En klänning hittade jag ä n t l i g e n på H&M. Fast jag var tvungen att sy in den och det måste jag göra nu! Ååååh.. Det blev även 3 böcker. Eftersom min Jenna Jameson-bok inte kommit på posten ÄN så köpte jag den, "the Dirt" och "Extremt högt och otrolig nära" av Jonathan Safran Foer. Densamme har jag skrivit min favoritfilm "Allt är upplyst" så det ska bli nice att läsa denna också.

Nu ska jag som sagt sy lite till samt duscha och sen kolla Hell's Kitchen.
Så ha det bra nu allihopa, hemma i Sverige. Så hörs vi om en vecka!
Pöss

Kommentarer
Postat av: Sara

Och the dirt är en gryyyym bok. Ha det fint i solen. Jag ska tänka på dig när jag dricker vin hos Örnsch i Borås. Pöss

2008-07-17 @ 21:36:46
Postat av: The Örnsch

Du ska sy och jag ska spy.

Vi kan det där med att kompletera varandra!

2008-07-18 @ 03:07:30
Postat av: The Örnsch igen

Just det ja.

Ha det så jävla fint i grekernas land!

Har hört att de gillar får och getter och så.

Ta en jäkel åt mig och hälsa Johan den jäveln från pappa!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!

2008-07-18 @ 03:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0