Skräck och fläck(iga skor)

Nu har jag haft semester i en vecka och en timma. Visst är det fantastiskt? Synd bara att vädret är så sugigt. Orka gå upp klockan 8 på morgonen bara för att få lite sol på sig. Äh, sol får vänta tills Kreta.

Idag har vi inte gjort någonting förutom när vi åt pannkakor som jag stod och stekte. Kan inte tänka mig hur det är att stå och steka pannkakor till en storfamilj när det räcker gott och väl att steka till bara mig och Johan. Ush.. Skulle egentligen åkt in till stan och hittat på något men Johans humör dog när han upptäckte att hans vita Vans hade blivit gula efter en omgång i tvättmaskinen. (Ett tips från min skogalna kusin: tvätta aldrig skor som har en fast sula, i tvättmaskinen). Men jag hoppas det försvinner med lite Vanish eller klorin.

Det blir i alla fall bio ikväll. Det var längesedan. Vi ska se the Happening. Någon slags skräckis.. Gillar inte sånt fast jag tror att det här var mer en thriller och det är aningens bättre. Helst av allt vill jag ju se Sex And the City-filmen men jag tänker inte plåga Johan med den..

Imorgon hälsar min kusin på igen! Denna gången tar han med sig nya damen, Michaela heter hon och har aldrig varit i Stockholm förut. Hur har man kunnat missa det vid 21 års ålder? Det förstår jag inte.. Men men, bättre sent än aldrig. Så jag hoppas på fint väder så vi kan hänga i stan hela dagen för på kvällen lämnar jag dem två själva då jag, Johan och en hög med löst folk drar till Kolingsborg på fest. Swahili Bob's fyller 3 år. Har jag skrivit det redan? Hmm..
Återkommer på söndag!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0