Formel 1 och storm

Det är måndag och det är väl egentligen första dagen på min semester kan man nog säga. Eftersom jag egentligen skulle ha jobbat idag men det gör jag ju inte. Sov till elva, halv tolv sedan sa magen ifrån, samt mina ögon. Jag hade visst sovit med linserna i och nu är ögat ömt och det känns som att det ligger en ögonfrans någonstans under ögonlocket och skaver. Mindre kul. Så nu är jag brillmongo ett tag. Kanske funkar det också, jag är bara så trött på mina glajjor.

Helgen som var bjöd på mycket festligheter. I fredags plockade vi upp bästa Sara på stationen. Det blev mat och öl och Balls of Steel på tv. Sedan somnade jag av ren utmattning av sista jobbveckan.
Lördagen spenderades på stan. Vi var överallt. Jag hittade äntligen ett par schyssta, vita tygskor på Urban Outfitters (som för övrigt är en jävligt grym butik, om än lite dyr kanske) och tamponger. Sara däremot shoppade loss ordentligt med sjalar och linnen och de snyggaste tightsen någon kan ha. Fan att jag tipsade henne om dem. Well, kanske kan få låna dem ibland när hon flyttar hit!
På kvällen drack vi öl och jag fick träffa Sandra, Saras klasskamrat, som bor i Alvik. Vilket med andra ord är väldigt nära, så jag hoppas jag kan skaffa lite mod och ringa henne någon dag! Efter X antal öl åkte vi in mot stan. Det blev Debaser eftersom vädergubben på tv4 minsann sagt att det skulle bli regn så Trädgården lät då som ett mindre bra förslag. Men som vanligt hade vädergubben fel, fast vi drog till Debaser ändå.
Efter två öl, konversationer jag inte minns och en djup suck drog jag och Sara till kebabhaket i stan för att träffa Johan och Daniel. Vi åt pizza sedan hade vi en galen photosession på Hötorgets tunnelbane-perrong.  Som om tokigheterna skulle ta slut där, neej då. Väl vid Abrahamsberg ville Sara åka kundvagn. Och Saras ord var tydligen lag så Johan och hon lekte med den ett tag och jag fångade allt i min kamera.

Igår var det söndag. Bakfyllan var ett faktum och tårarna nära när Sara skulle åka hem.
Ush, du måste flytta hit. Jag tänker inte sluta tjata!

Vill ni se roliga bilder så gå som vanligt in på.
http://stupidkid.bilddagboken.se

Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Och jag vill tillbaka NU NU NU! Böhö.

<3

2008-07-07 @ 21:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0