Djungelvrål och svärord

Bredvid mig ligger en Djungelvrål-klubba jag köpte åt Johan i lördags. Är rätt förvånad över att den fortfarande ligger i sin förpackning, med tanke på hur mycket grabben gillar lakrits.. Ja ja, han kanske sparar den för sämre tider. Som det kommer bli i augusti. CSN tycker att jag måste betala in ungefär 6.900:- Tack för den. Augusti kommer därför att bli den värsta månaden under min Stockholmstid. Fuck. Inget London, inget alls..

Det är sol och varmt ute och Johan sitter i soffan och spelar Formel1-spelet han lånade av sin bror. Att titta på loppet tycker han inte om, men att köra (och fuska) är tydligen grymt. Det förekommer även en hel del svärord. Jag tror nog att "fitta" leder än så länge.

Ikväll blir det öl med Johan-L. Det var sjukt längesedan man såg röken av den killen, han och bruden har varit ute i det stora Europa och kört bil. Lite avundsjuk är jag allt. Det var ju inte igår man såg Österrikes alper eller Italiens sevärdheter. Men jag är ganska nöjd över att åka till Kreta och lapa sol en vecka. Det är runt 30 grader där nu. Jisses, så jag längtar. Har mina flipflops redo i hallen, 9 dagar kvar nu. WOHOO!!

Inatt drömde jag att min chef råkade såg mig naken. Undrar vad det betyder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0