Det är rena grekiskan för mig

Hej och hå. Kreta var underbart! Den lilla byn Almirida satte sina spår i storstadshjärtat hos mig. Där fanns mindre än ett dussin restauranger, ingen nattklubb så långt ögat nådde (skönt), billig öl och billiga drinkar, trevliga greker, en otrolig utsikt och kanske det bästa hotellet jag satt min fot på. Det enda jag saknade var spentapajen. Slut varenda gång jag gick in på bageriet. (Till sist fick jag min spenatpaj, för 4,5 euro på Chanias flygplats...).
Vi gjorde som alla andra, åt, badade och solade. Dock tror jag inte att alla brände sig som vi. Typiskt.. Mitt bröst och min högra vad fick stryk första dagen. Även pannan. Johans mage och lår fick sig en snyting också. Ömma och röda var vi, men nu är det ju värt all skit, för nu strålar man tydligen har jag fått höra. Kanske beror det på något helt annat också som jag kommer att berätta nu, för er som inte redan vet.

Äh, jag säger det med en bild istället..



Så. Nu vet ni. Och ja, det måhända att det har gått fort. Men helvete, skulle ni vara tillsammans med en kille som precis ALLT stämmer med och ni är så sjukligt kära att det gör ont att vara ifrån varandra i mer än 8 timmar så kan ni ju tänka er vad ett par impulshjärtan var tvungna att göra..
Och hade du precis just nu planerat in att kommentera det här med t.ex "svensson!" eller "lite väl tidigt?" så kan du strunta i det. Jag hoppas du/ni kan tänka lite längre än så..

<3



Kommentarer
Postat av: Ms Lovecraft

Kommenterar det med ett stort grattis istället! :D

2008-07-30 @ 10:54:33
Postat av: Carro

åh, vad kul!

Grattis! :D

2008-07-30 @ 11:08:38
Postat av: Jenny S

HEJJA!!!!!! Grattis!

Klart som fan man ska göra saker som känns rätt!

Kraaaam

2008-07-30 @ 14:37:35
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com
Postat av: heidi

åh jag blir så jädrans glad för er skull att jag skulel vilja fälla ett par tårar. ÅH vad kul wendy! ni är bäst tillsammans! :D

2008-07-30 @ 20:24:10
Postat av: Micke

Fan va grymt W!

Precis vad du förtjänar efter alla år av bitterhet.



Det värsta jag kan tänka mig dock är att jag kommer få en glad Wendela till kompis nu....suck. Jag får lära mig leva med det.

2008-07-31 @ 08:34:36
Postat av: kim

grattis! fan vad roligt!

2008-08-02 @ 18:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0