Aldrig mer bio

Nu får det vara nog. Jag har varit en skeptisk biobesökare i flera år nu men efter dagens biobesök är jag säker på att jag aldrig mer kommer sätta min fot i en biograf igen. Om jag inte får den för mig själv..
Skulle som sagt se the Happening. Filmen var skit, se den inte.. Men det är inte därför jag aldrig mer vill sätta min fot på en biograf igen. Det är folkets fel. Alltså seriöst... Vad är det för fel på människor?
Varför gå på bio när...

1: Du bryr dig mer om din mobiltelefon än filmen på duken framför dig.
2: Att prata med kompisen bredvid och störa alla andra.
3: Du är för lång och stör publiken bakom dig med ditt hutlöst stora huvud/hår.
4: Du är mer intresserad av att hångla med flickvännen/pojkvännen.
5: Du ständigt känner ett behov av att kommentera varenda händelse, alternativt att skratta åt ALLT..


Jag har fått nog nu, Sverige. Skärpning.

Så nu laddar jag ner Sex And the City - the Movie istället. Inte en chans att jag tänker ett gäng fjortisar förstöra den filmen för mig...

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jo, jag vet brukar försöka att inte tvinga mig själv till saker men tyvärr blev det en sådan "trist" dag:/ Har tyvärr redan sett filmen, såå besviken...filmen hade ju potential, men den bara föll rätt ner platt som en pannkaka;) Detsamma baby, ha en super helg! puss

2008-07-12 @ 01:46:22
URL: http://mickisp.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hoppasni får en kanon resa på Kreta!! Önskar er det bästa!!! puss puss

2008-07-16 @ 22:31:36
URL: http://mickisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0