Sony Ericsson och That's My Cool.

Sitter och sitter av de sista minutrarna på jobbet.
Det har vart slitigt idag men ändå har dagen gått rätt snabbt.
Trött är jag och ryggen känns inte alls särskilt bra. Jag måste hitta en naprapat som INTE tar förskräckliga priser..

Hämtade ut min nya mobil idag också. Känns konstigt att byta ut min gamla vän såhär efter 2½ år. Men han har gjort sitt. Stackarn är helt smutsig och repig och orkar inte bläddra neråt längre.
Nu får han ligga i byrålådan och vila upp sig. Kanske för alltid.

Har inte Adam Tensta fler låtar på lager? My Cool börjar bli liiite tjatig nu. Och Maskinen då? Hallå, jag vill ha meeeeer!!! Alla Som Inte Dansar Är Våldtäktsmän är så bra att jag vill säga upp mig och bara dansa hela tiden.

Nu ska jag göra mig redo för hemresan.
Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0