6.

Gjorde någon slags löjlig lista här precis.
Men den enda personen det kan vara roligt för är mig själv. Att skriva den alltså.
För det är väl ingen som orkar plöja igenom 40 svar på onödiga frågor som "vad har du på dig idag?".

I morse när jag åkte tvärbanan till Liljeholmen bevittnade jag årets hittills vackraste soluppgång.
Och jag konstaterade än en gång: Stockholm är världens vackraste stad..
Jag förbannade kylan, muttrade och saknade min cykel.
Hade det varit varmt ute då hade jag cyklat över bron istället och kunnat stanna för att
ta några foton på det underbara färgspelet över Söder..
Nä. Det är fortfarande vinter. Så länge man ser sin egen andedräkt är det vinter.

Annars har jag ganska ont i nacken och jag anar ett mindre skoskav på vänstra hälen.
Tiden går sjukt långsamt.
Ikväll börjar Champions League igen. Åttondelsfinaler.
Zlatan vs. Crouch. Inter vs. Liverpool. Jag tror jag ska se den matchen.
Alternativt Roma - Real Madrid. Har inte bestämt mig än. Vilken match jag ska se imorgon är
det dock ingen tvekan om. Manchester United - Lyon. Såklart.. Om de spelar lika bra som i lördags
mot Arse-nal [brittisk humor, eeey..], så har Lyon inte en chans.. Gött.

Till sist en bild..
Det första fotot på mig och Johan tillsammans. Haha, fan va vi ser ut.

image11

Och naturligtvis saknar jag mitt blonda hår.
JAG ÄR ALDRIG NÖJD!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0