4.

Fuck va trött jag är. Gäsp gäsp..
Trött även fast jag försov mig imorse.
Satte klockan på 08:00. Vaknade av alarmet, tänkte att jag skulle snooza en gång.
Det blev så att jag vaknade alldeles själv klockan 11:34 istället. Surt.
Jag som skulle vara duktig och komma in tidigare till jobbet idag. Ja ja. Så kan det gå.

Alla hjärtans jävla dag idag.
Fjantdag. Kommersiellt jippo.
Trots det önskade jag Johan en glad alla hjärtans dag imorse innan han gick.
Det kan man ju göra. Men att köpa skit och hitta på massa saker bara för sakens skull
tycker jag bara är sjukt onödigt. Som att man inte skulle kunna göra det någon annan dag.
Vem kom på det här egentligen? Istället borde alla skänka pengar till välgörenhet
istället för att köpa choklad och fula nallar. UH!

Det här gjorde jag iaf förra 14e februari:

image9

drack öl på Bishop Arms i Borås med

image10
Joline, Tobbe och herrn som jobbar överallt, Magnus..

Det var riktigt trevligt.
Ibland saknar jag Borås. Eller nej nu ljög jag jättemycket.
Jag saknar mina vänner. Jättemycket.
Önskar de kunde komma och hälsa på.. Iofs ska ju Örnsch hälsa på i mars.
Det kommer bli pepp pepp pepp! Ska försöka få hit Sara också.

Nä. Fikadags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0