3.

Och så firar vi att Rami Shaaban ÄNTLIGEN är klar för Hammarby!
YES! Har väntat sen i Oktober på att alla ska få sina tummar ur och fixa till ett snyggt kontrakt.
Sweet, då ser vi fram emot ett SM-guld 2008 då, hehe..

Annars är jag trött så in i helvete idag.
Får skylla mig själv. Drack kaffe innan jag drog från jobbet igår kl 22 ungefär. Dumt.
Att bara ha en packcell på jobbet var lite tuffare än jag trodde det skulle bli..
Ni förstår antagligen inte alls vad jag pratar om men det skiter jag i.

Köpte ett par skor igår kväll. HIttade ett par söta ballerina-Vans på Blocket och var tvungen
att ha dem! 250:- inklusive frakt, sweeeet! Skulle annars ha kostat 500:- i butik.
Jag gillar Blocket. Hoppas bara nu att de passar också.
Annars ska jag sälja dem vidare, för 400:- haha..

Får sova själv inatt.
Inget roligt alls. Men min finaste är för trött för att ta sig från Bromma till Solna.
Blöh.. Det är alldeles för långt tills imorrn kväll......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0