Vit jul?

Det närmar sig julafton med stora kliv. En vecka kvar idag och jag har nästan alla julklappar klara. Ska bara hitta något till min moster. Jag har en idé om vad jag ska köpa men ja, vi får se. Tänker i alla fall vänta tills jag kommer till Borås, allt är på något sätt mycket billigare där nere.

Nu är min tand hel i alla fall. Hade glömt av hur den såg ut och det är ett under att den inte gjort mer ont innan, den fanns i princip inte alls.. Ja ja. Nu ska jag bara spara ihop pengar och laga alla andra. Hade tydligen ett gäng. Men det är ju så, är man fattig så kan man inte få fina tänder.

Idag var det värsta vädret på länge. 6 plusgrader, regn och sjuukt grått och mörkt.. Ett riktigt tandläkarväder. Inte en jävla snöflinga så långt ögat nådde. Och det känns inte som att det finns hopp för snö innan jul heller. Får jag inte en vit jul så vill jag i alla fall ha en vit nyårsafton, när Michaela och Johan kommer upp. Det vore såå mysigt. Att gå runt i Gamla Stan när det snöar och allt är ljusare och mysigare. Mmm..

GE MIG!!

___________________________________________________________

01. var kommer du ifrån? Borås. Helvetet på jorden.
02. vem kramade du senast? Johan.
03. vad sa du senast? Tjeeena.
04. var du på festival i somras? Jag var på Hultsfred. Aldrig mer säger jag.
05. vad har du på dig? Underkläder, svarta strumpbyxor och svart klänning.
06. gröna eller röda äpplen? Pink Lady-äpplen. Mmm..
07. vem ringer du när du är arg/ledsen? Det beror på vad det handlar om.
08. vad skulle du behöva nu? Mer pengar, helkroppsmassage och fler vänner i sthlm.
09. vad har du nu? Sötsug, ryggont.
10. har du snygga skor? Jajjemen. En massa fina!
11. vilken tid gick du upp idag? Ungefär 07:15..
12. vad var det första du sa imorse? Älskar dig också.
13. har du ätit frukost idag? Müsli och yogurt.
14. har du sovit i din egen säng inatt? Ja.
15. har någon annan sovit i din säng inatt? Ja.
16. vad såg du senast på tv? Det sociala spelet.
17. kan du spela fotboll? Nja, om jag hade bättre kondition.
18. har du strumpor på dig nu? Ja, under mina strumpbyxor.
19. har du körkort? Nä, men jag hoppas det blir så nästa år!
20. är du ensam nu? Nej. Johan hänger upp tvätt bredvid mig.
21. vad ska du göra ikväll? Kolla TV, brodera mera!
22. vad ska du göra imorgon? Tvätta och förhoppningsvis fika med Marsha.
23. vad ser du mest fram emot denna vecka? Att vakna bredvid Johan på lördag, när han inte behöver gå till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Tack:)



Skulle inte Johan haka på ner på jul? Det är trots allt jäkligt mysigt med all den kaos när man inte fått uppleva den på 1 år;)



Ja, nu är det inte alls långt kvar till vi ses...ska bli grymt kul!!!:D Jag hoppas vi får en vit jul eller nyår som du önskar...bägge två hade varit fint:P



Sköt om dig gumman! pussi

2008-12-18 @ 13:09:11
URL: http://mickisp.blogg.se/
Postat av: Michaela

Sant, sant! Jag är glad för att jag och Johan iaf. får vara med varandra på jul...ska bli riktigt mysigt och framförallt att han får vara med på min familjs jul och sedan på hans fam.s jul:)

2008-12-18 @ 17:57:12
URL: http://mickisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0