Varannan vatten.

Efter en mörk dag och med ömma händer efter allt tokbroderande åkte jag till Fridhemsplan för öldrickning med JohanL. Min mage var ur fas och jag hade precis fått veta att en vän till min mormor och ja, resten familjen, hade avlidit. Så jag mådde inget vidare. Sedan såg jag verkligen inte fram emot en onsdagsbakfylla så jag drack varannan vatten och kände mig jätteduktig, medan Johan satt mitt emot mig och blev fullare så kände jag mig helt okej.
Nä. Jag är fan trött på dessa bakfyllor. Vaknade i morse med ännu sämre mage, illamående och en smygande huvudvärk. För fan! Nu får det räcka..

Sandra har i alla fall bokat en biljett åt mig till Hoffmaestro på fredag. Vet inte om jag har råd. Hon sa att hon skulle fixa det, för det kan jag bara inte missa. Jag vill inte missa det. Vi får se hur det blir.. Berns, där har jag ju aldrig varit..


Everytime I see your face baby I get so weak in my knees..
Everytime I lay my hands on you boy, It’s like I don't know how to speak .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0