Sömnlös.

Och när man är sömnlös så gör man nya bloggbilder. Blev ganska nöjd med den här, longing for summer, som fan också. Det kommer inte bli en vit jul, det känner jag på mig. Så då kan det lika gärna bli vår och sommar direkt.

Längtar tillbaks till Kreta. Sol och värme och bad och god mat och billig öl och bara ligga på en solstol och läsa en bra bok i skuggan. Åååååh..
___________________

För övrigt vill jag tacka min vän Herr Sundberg för det glödheta tipset angående Glasvegas. För det fick mig att bestämma årets låt. Strax efter In Vein med Alkaline Trio kommer Geraldine med just Glasvegas. Fy bubblan så sjukt bra låt!!

Sen tror jag att de där skorna jag köpte, med klack, är för små. De var sköna när jag väl kom hem och provade och gick omkring. Idag när jag provade dem klämde de åt som fan överallt! Kanske skulle jag tagit Sandras tips ändå och köpt en större storlek. Men 39 var galet stora. Fan fan fan.. Jag orkar inte åka in till stan imorgon IGEN.................


Kommentarer
Postat av: Michaela

Vilken underbar bild...jag längtar också något enormt efter sommaren.. Och jag saknar också Kreta...det var grymt fint och bra...vill ha soooool:(



Snygga skor, men jag pallar inte klack alltså:P

2008-12-19 @ 13:10:55
URL: http://mickisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0