Som i en Kista.

Idag skulle varit stora städdagen hos Qvist/Ågren. Men nejdå. Fastnade i en film, sedan satt jag vid datorn ett tag och efter det hade jag en fotosession på balkongen. Och DÅ fick Johan för sig att vi skulle åka in till stan för att kolla efter nyårskläder. Och eftersom bilen pajade i förrgår så kom plastpappa Per hit och kikade på den, konstaterade att den behöver lagas och vi fick låna deras bil. Så det blev Kista Centrum. Fy fan.. Jag vill inte åka dit mer om jag så inte verkligen måste.
Bestämde att istället för att städa nu på kvällen så hets-städar jag imorgon bitti. Michaela och Johan kommer ju inte förrän vid två ändå. Puh..

Sol + frost = the shit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0