Nostalgi.

Idag är jag slö och tråkig. Har absolut inget att göra men jag vill inte göra något heller. Jag är låg och känner mig ensam och Johan jobbar massor hela dagen och nu på kvällen och jag saknar honom!

Grävde lite i lådorna som fortfarande står uppe i lägenheten. Hittade foton som jag vill ha i datorn men har ingen scanner så då svor jag över det, tills jag kom på att jag kan ju fota fotografierna! Yey!

Så här:




Översta raden är från vänster: min farmor och jag. Sedan är det jag med napp och syrran bredvid.
Understa raden är från vänster jag med svart hår, under min pop-period. Och till höger är det en bild på mig i blått, Micke bakom trummorna och Jon med mikrofonen.
Vi hette Mick Jagger and the Mongos, spelade torktumlarpunk och hade två spelningar utan att någonsin ha repat.
Släppte till och med en demokasett, haha..

Kommentarer
Postat av: Michaela

så jobbigt när man saknar sin baby:( I know the feeling...om det är till någon tröst?!;) puss

2008-12-04 @ 21:06:51
URL: http://mickisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0