Irritation.

Nej jag tror jag måste fortsätta på Linda Rosing-temat. Jag blir bara irriterad när det står om henne i media. Varför får hon så mycket uppmärksamhet? Vad exakt är det hon har gjort för världen förutom att knullat i TV och se ut som en man?
Nu har hon gjort ingrepp på sitt utseende inför det kommande dejtingprogrammet. Hela hon är ju plast och jag blev inte förvånad, däremot blev jag väldigt förundrad över varför i helvete människan sprutar in något medel i käken så att den ser större ut. Är det inte den hon borde dölja eftersom en stor haka kan få en kvinna att se mycket manlig ut.
Grattis killar, som valt att dejta Linda Rosing, denna vackra kvinna, inte en kvadradcentimeter på henne är äkta.

"Hon skäms heller inte för att erkänna att de nya ingreppen gjordes på grund av dejtingprogrammet.
 — Ja, det är klart! Jag har fixat löshår och naglar också. Jag har fått massor av komplimanger och är snyggare än någonsin!"



Ja.. Vad ska man säga?

Kommentarer
Postat av: Becca

Ja ysch. denna "kvinna" är tragisk

2008-12-16 @ 13:01:30
URL: http://metrobloggen.se/doriblogg
Postat av: Anonym

Hahaha...jag bara garvar:D

2008-12-16 @ 17:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0