I just need to move!!

Wöööh, spelningen igår med Hoffmaestro var det bästa på länge! Berns stora lokal är grymt fin och jag önskar att det annars inte vore en sådan brat-klubb som det tyvärr är. Släng in lite mer rock och billigare öl så skulle jag hänga där varje helg, kanske..
Hoffmaestro ja. Jag och Sandra stod längst fram och fick stå där och vänta i ungefär 1½ timma. Men vad gör man inte, jag var helt fokuserad på att åtminstone få ett eller två bra foton. Så trots begynnande panik stod jag kvar och vilken tur! När bandet rusade in på scen och började dansa, sjunga, spela, härja så försvann alla dåliga känslor ur kroppen. (Människokroppen är ett galet påhitt)
Efter en timma och en kvart var jag helt slut, törstig och röksugen. Klämde mig ut på terassen och konstaterade att jag inte ville stanna och försöka bli full på dyr öl så vi gick till Max, käkade pommes sedan åkte jag och Sandra hem med tbanan.
Mådde lite illa sådär men försökte andas så gott det gick. Vid Thorildsplan började hjärtklappningen och när den börjar dansa disco i mitt bröst är det inget roligt. Då är det verkligen tankegången "hej då världen" som gäller.. Vid Alvik sa jag till Sandra "jag mååååste gå av!!" och hon sa att vi skulla av för Lotta stod och väntade med bilen där. Puh!
Det var första gången på länge jag har gett mig för panikattacken. Jag brukar kunna kontrollera det men inte den här gången och det är oroväckande. Jävla skit.

Och inatt drömde jag att Johan gjorde slut med mig. Vaknade upp med tårarna rinnande. WTF!
__________________

Lucia idag. Fylleslag på stan. Jag är inte ens sugen på öl. Ska nog lägga ner skiten. Det är ändå inte att folk med panikångest dricker alkohol. Eller kaffe. Eller nikotin. Nähä..
__________________




Kommentarer
Postat av: Jenny S

gud, vad jag känner igen mig. jag hatar panikångest, jag har inte haft en attack på säkert 3 år nu. så jävla skönt att slippa skiten.

Men tille n helt annan sak - han med skägger i hoffmaestro. ser han inte lite het ut? Lite som.. Eugene?

2008-12-14 @ 21:02:26
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0