Garlic hysteria.

Gick och lade mig en kvart efter att Sagan Om Ringen tagit slut, jag fick nog av choklad och vatten och som jag sagt tidigare så hatar jag att bara sitta uppe och vänta, vänta, vänta.. Läste lite ur "Extremt Högt Och Otroligt Nära" av Jonathan Safran Foer som också skrivit den underbara boken "Everything Is Illuminated". Filmen är dock bättre i just det fallet, med Eugene Hütz som en utav huvudrollerna, då kan det inte bli fel. Dessutom är ju Elijah Wood med, vilket inte gör saken sämre. Har ju haft min beskärda del av crushes på honom i mina dagar. (Kanske var det därför jag kollade på Sagan Om Ringen för hundrafemtioelfte gången).

Jag minns inte när Johan äntligen lade sig bredvid mig men herregud, vad människan stank vitlök!
För er som inte vet så är allt man äter på Bröderna Olssons exakt fullproppat med vitlök, i ALLT! Till och med i ölen, om man vill.. Jag älskar vitlök, men inte när lukten sitter fastetsad i en annan människa som dessutom andas väldigt nära min näsa.
Uuuuuh.. Ska skrubba honom med honungsduschkräm när han vaknar..

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hahaha ja, skrubba honom med honungsdushkrämen;)

2008-12-28 @ 16:16:38
URL: http://mickisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0