Dammigt värre..

Det är för fan 1 december idag! Hur hände det? Och vart tog september vägen?? Är september alltid en sådan där månad som bara försvinner bort för att den är så jävla tråkig? Man vet aldrig..
Igår ställde vi i alla fall upp vårat enda julpynt, i form av en adventsljusstake, i fönstret. Och idag ser jag hur dammig skiten är. Inte så himla konstigt att både jag och Johan nyser så mycket. Fy fan, det måste jag fixa idag.

Har även hunnit bli ett Gossip Girl-fan under de senaste söndagarna. Så nu tänkte jag ladda ner skiten och se allt på en gång istället för att sitta fast varje söndag i soffan. Blöh..

Sen vet jag inte vad ni tycker men jag funderar i alla fall på att klippa till en käck lugg. Inte för lång, inte för kort. Vad sägs?
_________________________________

Och vad gör Dolph Lundgren i nya MQreklamen?? Hahaha.. Slut på pengar kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0