Bussresa.

Yo. Sitter nu på bus4you ned mot Borås a.k.a Hell. Fast det ska faktiskt bli riktigt trevligt. Att träffa morsan och kusinen och syster och de andra. Och Sandra! Med körkort! Galet hehe..

Igår firade jag och Johan en minijul. Eller nä, vi åkte lite skridskor sen öppnade vi våra paket när vi kom hem. Jag fick en prenumeration på tidningen FOTO, ett set med vattenfärgspennor och det bästa; LOMO fisheye-kameran som jag satte in en bild på här tidigare!! YEY!! Fast den hade inte kommit än men jag får den innan nyår sa Johan. Vilken pepp!
Sen tvingade Johan mig att öppna paketen från hans familj. Och de är alldeles underbara.. Jag fick:
Kents samlingsbox, ett pyjamas-set (tror jag hehe), nagellack och två par raggsockar, en rosa skärbräda, ett presentkort på H&M och 4 roliga strumpor att beställa på nätet.
Jag känner mig ganska dålig som inte har råd att köpa något tillbaks. Men, när jag får cashflow då ska det bli presenter! Det lovar jag..

Jaha.. 3 timmar och 40 minuter kvar. Det går snabbt. Nu blir det Gossip Girl sen ska jag börja på Prison Break säsong 4.

Utsikt från bussfönstret, någonstans utanför Nyköping i morse..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0