Tisdag är bara onödig

Jag har ju nyligen fattat något slags tycke för Alex Schulmans blogg på http://www.1000apor.se/. Och nu när han är på semester och inte skriver särskilt mycket så hoppade jag över till hans brors, Calle, blogg. Han är inte alls lika kvick och elak som Alex. Men ganska rolig ändå, på sitt sätt. Som till exempel när han skrev det här:

"Blir alltid irriterad på folk som inte uppdaterar sin blogg på ett bra sätt. Men blir ännu mer irriterad på folk som efter ett uppehåll säger: "Förlååååt! Har inte hunnit blogga! Bättring!" och såna saker.

Som att hela världen håller andan i väntan på nästa inlägg."

Annars är det storm idag. När jag vaknade och inte bländades av något solljus blev jag arg och irriterad och somnade om igen till nästa alarmhets startade. Johan låg fortfarande i sängen när jag gick ut i regnet och jag undrar ifall han ligger där än. I så fall vill jag inte veta. På jobbet är det grått, tråkigt, dött, nada att göra.. Snart ska jag nog köpa mig något fint i mat-automaten. Kanske en påse nötter och en Loka. Sedan ska jag röka en Drum ute på lastkajen och hoppas att det inte öser ner regn på mig, trots att jag står under tak. Man vet ju aldrig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0