Onsdag är lill-lördag (men inte för mig)

Jag är i stort behov av ett nytt jobb. Nej, jag behöver inget nytt jobb, men jag vill HA ett nytt jobb. Helst ett jobb där jag har liknande arbetsuppgifter som det här, typ sitta vid en dator, ta in lite ordrar, svara på frågor så gott det går, greja lite med lagervaror, fast utan kvällstider och fysiskt ansträngande rörelser som vi har här. Så om du vet något liknande sådant, som ligger i Stockholms-området (helst runt Bromma och inåt stan) så hör av dig!

Det är grått och trist ute. Tyst på kontoret. Lite surr från maskinerna och kontrollanternas snack är det enda jag hör. Jag är röksugen samt har ont i halsen så nu fick jag beslutsångest. Men det får nog bli en tur ner till lastkajen snart ändå. Så onödigt. Man kanske ska vara med i Alex Schulmans sluta-röka-grupp och komma på fest hemma hos honom när vi alla är rökfria? Eller kanske inte. Vi får väl se.

Nä. Nu blir det en kopp äckligt kaffe och en Drum nere på lastkajen.
__________________________

11:42

En Drum och en Fanta Light senare..
Sitter och drömmer mig bort till London för ett år sedan, om man bortser ifrån idioten så hade jag det bra där. Sitta på Wentworth Arms, dricka öl och kolla fotboll. Kom att tänka på det när jag såg att Community Shield-matchen spelas på söndag, Man Utd - Portsmouth..
Ikväll är det träningsmatch för United mot Juventus. Det blir fint. Ska ladda upp hemma med lite öl och popcorn. Sen drar det igång på riktigt den 16-17 augusti. Wohoo! Premier League, ÄNTLIGEN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0