Mammabyxor?

17:11

Jag är så mätt att jag funderar på att gå och köpa ett par mammabyxor imorgon efter jobbet, som man kan ha vid sådana här tillfällen. Puh! Man kanske skulle G Å hem till Abrahamsberg idag.......

Annars händer inte så mycket. Dött på jobbet. Går nog vid åtta idag också. Med tanke på att jag bytte skift tillfälligt imorgon, dvs jag måste gå upp tidigt, ungefär vid halv sex-tiden.. Men skönt att komma hem tidigt. Då blir det till att städa lägenheten då min kusin kommer i helgen. Wöööh! Peppen! Johan ska ju på punkfestival på lördag och då är det skönt att kunna umgås med någon då mina andra vänner här i storstaden (som inte är så jävla många..) har andra planer.

Annars sitter jag mest och drömmer mig bort till den 13 oktober. Då jävla ska min överarm prydas med färg! Har ingen aning om hur.. Men jag tror bestämt jag tar med mig en skiss och drar till Swahilis på lördag och rådfrågar mannen som ska få plåga mig i några timmar. Yes..

Kommentarer
Postat av: John John

watch out mathafuckers. here I come!

2008-08-14 @ 00:32:13
Postat av: Jenny S

Hallo!

Vi var i Rethymnon, eller snarare, en mil utanför. Vart var ni? Fantastiska ställe! Jag tänkte att mitt nästa karriärsval blir att gå runt på stranden och ta betalt för solstolar.. vad tror du om det?

2008-08-14 @ 09:55:08
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0