LKPG 2

Då har jag ätit blåbärspaj och vaniljsås tillsammans med Mia och Mike. Det var trevligt. Särskilt högläsningsstunden av väldigt omoraliska och icke PK skämt...
Efter det gick/cyklade vi till Mike's ateljé. Fick se en massa av hans verk, killen är grym! Och jag började få idéer på att fixa en egen ateljé. Kanske i hörnet i köket..? I alla fall en liten bit av ett hörn. Känner bara att jag har så mycket som vill ner på papper men ingenstans att vara. Att sitta i vardagsrum fungerar när man bor själv. Men nu är vi två som slåss om utrymmet..

Lkpg har annars inte ändrats särskilt mycket. Kanske en och annan ombyggnad här och där. Igår när jag gick ner till Systemet fick jag svårt att andas och undvek de större gatorna. Grattis.. Det var ju dock här som all skit började så det kanske inte är så konstigt. Försökte bedöva det med öl men det blev inte mycket bättre.

Nu sitter jag hos Sara, lyssnar på Hoffmaestro som gör mig glad och ska snart dricka lite öl i gott sällskap.
Hoppas hoppas min mensvärk tar slut snart. Fy fan alltså, värst på länge!

Saknar Johan gör jag också. Jag vill nog aldrig mer spendera en natt utan honom igen. Ush ush..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0