G och T

Lördagen blev en hit. Det trodde jag inte när jag vaknade upp med hemsk pms. Bokade klipptid på Söder och efter att ha provat ungefär 5 outfits så drog jag dit för att komma ut 45 minuter senare med en kortare frisyr än tänkt. Det blev helt galet helt enkelt. Ville ha kvar längden på håret fast mycket mer urklippt och lite uppklippt. Det slutade med en page, ungefär. Grattis världen.. Men jag blev ganska nöjd ändå. Jag trivs i kort hår.
Johan hade klippt sig även han. Kort som fan men bra ändå!
Hängde efter det ett tag med Johnny och Marsha. Gick från NK till St. Eriksplan för att dricka kaffe och äta en bulle. Bra promenad!
Sen var det bara att dra hemåt för att byta kläder, igen, och dra vidare till Johan Ebersteins 30års-fest på Söder.
En jättemysig fest som hölls på hans mammas uteplats på en bakgård. Lampor, levande ljus, bakverk och tilltugg överallt och fri bar där Magnus stod bartender. Jag drack 4 generösa Gin&Tonics och blev ganska kanackas.

Idag lovade jag Marsha att vi ska plocka svamp. Hahaha, det har jag inte gjort sedan jag var mycket liten, så det ska bli intressant. Bara jag klarar av tunnelbaneresan ut till skogen. Suck... Bakfylla + åka tbana = skit.

Festen igår..


15:02

Kimi ligger inte bra till i Formel1-loppet. Det blev ingen svampplockning.. Istället drar jag till City Gross och köper hårfärg. Det behövs. Jag ser flintis ut nu nästan och det går ju inte för sig!

19:51

Kimi avslutade inte ens loppet. Hans jävla bil dog. Kuk-Ferrari...

Annars är jag peppad på att åka buss imorrn till jobbet. Ska börja läsa min nya bok, Illusionen Om Gud. Kan bli hur bra som helst.

Nu ska jag och min korthåriga, öldrickande pojkvän titta på Blades Of Glory, en av Will Ferrells allra bästa filmer. Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0