Tidsfördriv.

Tidsfördriv is the shit. Iofs har jag väl en hel del att göra idag. Jag måste till exempel slänga mig i duschen snart, samtidigt som jag egentligen vill se kvalet i Formel1 nu. Men å andra sidan så ska vi åka ut till Heron City där en alldeles äkta formel1-bil står. Sweeet.. Sen ska jag handla öl och hitta något att ha på mig till ikväll. Det lär ju ta sin tid också. Och där emellan ska jag hinna pussa på mitt hjärta så mycket som möjligt. Han är det finaste som finns just nu när han ligger i soffan med keps och luva på sig och tittar på Ice Age..
Mmmmm...
Här följer mitt tidsfördriv...

10 favoriter:
Färg: Rött. Svart. Turkos. Rosa.
Mat: Nudlar. Med små vegetariska vårrullar.
Band: Alkaline Trio
Film: Little Miss Sunshine.
Bok: När Oskulder Kysser - Per Hagman.
Sport: Fotboll, Formel1, skate.
Årstid: Sommar dammit!
Veckodag: Fredagkväll.
Glassmak: Pistage.
Tid på dygnet: Kväll.


9 för tillfället:

Humör: På gott humör. Solen skiner, det är vååår!
Smak: Ostfralla.
Kläder: Byxor och tröja.
Bakgrund: En bild från Everything is Illuminated.
Nagellack: Ljusljusljusrosa.
Tid:  12:52
Omgivning: Johans vardagsrum.
Irritationsobjekt: Magont.
Tankar: Röksugen.

8 första:
Bästa vän: Anna Carlsson. Eller var det Jerry Yliaski?
Screen name: xwendelax
Husdjur: Nån jävla kanin säkert.
Piercing: Läppen.
Förälskelse: Min granne Martin.
Musik: Beatles antagligen.
Bil: Radiobilar på Liseberg hehe..
Kyss: Philip hette han.

7 senaste:
Mat: Frallor.
Dryck: Världens godaste te.
Biltur: Alvik - Abrahamsberg.
Kyss: Några minuter sedan.
Spelad låt: Love Stoned - Justin Timberlake.
TV-program: South Park.
Film: Little Miss Sunshine.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nä.
Brutit mot lagen: Jorå.
Blivit arresterad: Uhm...
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: Japp.
Kysst någon du inte känner: Har inte alla det?

5 nej tack:

Kläder: Guldtights.
Mat: Blodpudding/lever/you name it.
Musik: Country.
Dryck: Whiskey.
Personlighetsdrag: Öööh..

4 saker:

Du gjorde igår kväll: Jobbade, åkte bil, tittade på film, pussades.
Du kan höra just nu: Ice Age på tv'n.
Du inte kan leva utan: Johan.
Du gör när du har tråkigt: Hänger på msn.

3 personer:
Du kan berätta allt för: Sara, Sandra, Johan.
Du tycker om: Johan, Sara, Mamma.
Du inte gillar: Äsha.


2 val:
Kaffe eller te: Det beror på.
Vår eller höst: Vår dammit!

1 önskan:
Att Kimi tar pole position i Formel1-loppet idag och dessutom vinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0