Studentspex och eldsvådor

Idag är det Valborgsmässoafton. Kungen fyller år, och den där Carl-Gustav.. Ett skämt jag nyss fick höra av Johan. Hans systers pojkvän fyller år idag och han brukar säga så.. Alltså att han själv refererar sig till Kungen.. Ja ja..

Jag är fortfarande snuvig som fan och hostan har nog nått sin pik och är på väg neråt. Kanske tack vare etylmorfinen jag druckit..

Hade mycket tråkigt idag och när jag har tråkigt brukar jag roa mig med att fota mig själv i konstiga vinklar. Så här blev dagens session:

image30

Och sen tog jag den här:

image31

Tycker om den som fan..

Men ha det så kul alla ni som ska vara ute och grilla och ha roligt. Ta det lugnt och hamna inte i fyllecellen..
Pöss

Kommentarer
Postat av: Jenny S aka Vendelas body double

Hej!

Nu är jag här och snokar. Bara så du vet...= )

2008-05-01 @ 10:03:17
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0